Verborgen geheimen

Lakeside deel 1
Verborgen geheimen ****
Sabina Stepanovic
Ambilicious


Salina verhuist met haar broer en moeder naar Lakeside. In hun nieuwe huis gebeuren dingen die Salina niet kan verklaren. En op hun nieuwe school proberen de leerlingen angstvallig hun geheimen verborgen te houden voor het nieuwe meisje.
Salina probeert grip te krijgen op de gebeurtenissen en langzaam maar zeker ontrafelt ze een groot geheim.


Quote
” ‘Leugens, het zijn allemaal leugens,’ klinkt een stem. Salina zoekt om zich heen, opnieuw is er niemand te zien. Is ze weer in slaap gevallen zonder dat ze het zelf door had? Dat gebeurt wel vaker de laatste tijd. Ze rolt op haar zij en verbergt haar hoofd in het kussen dat ze stevig tegen zich aanhoudt. Opnieuw sluit ze haar ogen.”


Met veel plezier heb ik dit eerste deel van de Lakeside serie gelezen. Het verhaal is met passie geschreven en er druppelt af en toe wat humor doorheen. De personages zijn heerlijk omschreven en herkenbaar. De situaties waarin ze verkeren en de dingen die ze meemaken maken ze bijzonder.
Het paranormale aspect van het verhaal is echt tof om te lezen en het einde is werkelijk ontroerend.
Ik vind dit boek een echte aanrader en ik kijk ernaar uit om het volgende deel te lezen. 😊


Quote
“Salina voelt hoe een kou nadert. De jongen leunt naar voren en fluistert in haar oor: ‘Je denkt toch niet dat ik hem heb vermoord?’
Salina sluit haar ogen. ‘Is dat dan niet zo?’ Ze voelt hoe hij de energie uit haar lichaam zuigt.
‘Ik zou mijn vrienden zoiets nooit aandoen,’ zegt hij beslist.
Salina’s ogen vliegen open als ze een andere aanwezigheid voelt. Ze staart door het raam naar beneden, zoekend naar waar het vandaan komt.
Die andere gedaante staat in de tuin.
Geschrokken draait ze zich om.
De jongen is verdwenen.”

Plaats een reactie